laupäev, 3. oktoober 2015

Today we eat ehk need krevetid sealt Facebookist, mis on ju paremad kui restoranis!?

Hästi, alustame sellest, et need on paremad juba seepärast, et restoranis ei saa krevette mitte kunagi nii palju kui neid tahaks süüa. Ja kodus saab. Ja see on hea.  Ja siis on veel hea see, et need valmivad kümne minutiga. Ilmselt on parim tõestus, et need krevetid on ausalt nii head see, et ma selle retsepti siia üles panen.

Teeme siis selle asja ka ära, et jah, ma pole 380 päeva siia midagi kirjutanud. Süüa olen vahepeal teinud. Aga vähe. Ja ausalt, enamikus asju, mis siin blogis juba olemas on. Sinna vahele olen ma hästi palju asju karbi seest söönud. Peamiselt sushit, natukene salatit, occasional pitsa, laupäeviti ikka burksi ka, kuna tuure on palju olnud ;) Ehk siis pöörane aasta on olnud, toidukire kõrvale palju teisi suuri tundmisi, mistõttu see esimene nõks töntsi jäi. Aga nüüd vist on jälle ruumi. Mis tähendab, et kui miski roog särama võtab, tähendan ta üles.

Selle blogipostituste lünga juures on mulle endale kõige põnevam see küsimus, et kas ma siis olin jätkuvalt blogija või ei olnud? Noh umbes nagu, et kas Sa oled kirjanik, kui Sa pole 30 aastat ühtki raamatut enam kirjutanud, aga kunagi noorena ühe kirjutasid? Samas nimi blogija on tegevas vormingus. Et see eelnev vist kehtiks, kui ei oleks mitte kirjanik vaid kirjutaja. No igaljuhul hetkel olen ma nüüd siis jälle blogija. Ah, mõnus on!

Aga siis need krevetid nüüd! Nagu heade asjadega ikka, on need alati kõige lihtsamad. See retsept siin on natukene isegi naeruväärne, sest lisaks hästi suurele kogusele krevettidele on Sul vaja veel vaid soola, tšillit, küüslauku, koriandrit ja pudelit seda kõige odavamat ThaiChoice tšillikastet. Ja panni, ühte suurt panni.

Seega, võta pann, vala sinna natukene õli ja pane kõrgele kuumusele. Kui tulitab, viska peale krevetid, lisa purustatud küüslauk (2korda nii palju, kui Sa arvad, et on normaalne kogus), soola, nii palju tšillit, kui kuuma kannatad, külluslik kogus tšillikastet ning peotäis koriandrit. Nüüd sega pidevalt kuni krevetid hallist roosapõskseks muutuvad, siis nõks veel, et tekiks karamelli mekki ning ongi valmis! Ja see leem, mis sellest kõigest kokku tuleb. Ma tahan seda nüüd ja kohe veel!

Ahjaa, piltidest ka - need on sellised kurjad ja järsud, sest need on tehtud telefoniga, põhitegevuse ehk nautimise kõrvalt. Enamasti instagrammi jaoks. Seega, vabandust, kel kole on. Now we eat!

1 kommentaar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...