esmaspäev, 12. mai 2014

Pesto ja kapparitega täidetud paprikad - lihavaba esmaspäeva auks

Üle maailma "tähistatakse" lihavaba esmaspäeva - et anda kehale ja Maale natukene puhkust pakkudes ja kasutades kergemat. 
Seda, et ma ribisid armastan, teab ilmselt iga minu blogi lugeja, kuid see ei tähenda, et ma neid hommikuks, lõunaks ja õhtuks söön. Kevadel on tegelikult pikki perioode, kus ma  liha üldse ei tarvita. See ei ole teadlik valik, aga keha kuidagi ihkab kergemat. 

Paljude jaoks muidugi tähistab kergem igavat salatit, mis kokku segatud lehtsalatist, tomatist ja kurgist, tegelikkus aga ei saaks enam kaugemal olla. Siit lingilt leiate valiku minu blogi vegetaarsetest roogadest. 
Ja siin uus retsept, milles maitseid nii palju, et keegi ei tunne puudust toekamast. 
Neljale: 

- neli suurt punast paprikat

- 2 küünt küüslauku 
- 8 kirsstomatit
- 4 tl kappareid
- õli
- soola, pipart 
- basiilikut
- 4 tl pestot

Poolita ja puhasta paprikad, viiluta küüslauk ja lõika kirsstomatid veerandikeks. Jaota küüslauk, tomatid ja kapparid paprikapoolikute vahel, maitsesta soola-pipraga ja nirista peale natukene õli. Küpseta 180 kraadises ahjus 30 minutit. 
Enne serveerimist lisa pesto ja värske basiilik. Serveeri kohe. Mõnusat lihavaba esmaspäeva! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...