kolmapäev, 21. juuli 2010

Arbuus ja feta - uus suvelemmik

Ma armastan arbuusi. Meeletult ja kohati isegi koomiliselt. Ma tassin(veeretan) koju 10kiloseid isendeid - fileerin, söön otse lusikaga seest, talletan sügavkülmas, mikserdan joogiks ja uuesti poodi. Olen arbuusi järele hull.

Kuigi ma võin arbuusi lõputult lihtsalt niisama paljalt süüa, võin ma seda süüa umbes sama palju koos feta juustuga. Just nii - arbuus ja feta sobivad kokku ideaalselt nagu tomat ja basiilik; viinamarjad ja juust. Kuigi minu jaoks on see kooslus juba ammu loogiline, olen oma tutvusringkonnas täheldanud, et see geniaalne avastus on enamikul tegemata.

Kuigi juurde sobib segada nii münti, siledalehelist peterselli, sibulat, musti oliive kui ka seedermänniseemneid - saab vägagi toeka ja maitseka salati; meeldib mulle kõige enam lihtne kooslus magusast arbuusist ja pehmest fetast. Ideaalne amps õhtuooteks. Imelist ja kerget suve!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...