reede, 18. juuni 2010

Ood mahlapressile ja minu lemmiksmuuti


Ma ostsin omale mõni aeg tagasi mahlapressi ning olen siiani vaimustuses. Üks minu lemmikmahlu on lihtne 2 õuna + sidrunisektor, mis maitseb imeliselt ja kergelt. Nagu suvi.

Siin aga minu viimase aja lemmiksmuuti, kui tahan midagi eriti tervislikku ja maitsvat ning kehapaitavat. Pärineb "tervise Jamie Oliveri"- Jason Vale´i sulest, natuke eestistatud:

Smuuti valmistamiseks on vaja mahlapressi ja blenderit.

Suur klaasitäis smuutit.
- 2 õuna (Royal Gala või Golden, parim sort on "oma-aia")
- pool kooritud laimi
- veerand väikest ananassi (koori)
- pool pikast kurgist või 2 lühikest kurki
- suur peotäis spinatit
- veerand küpset avokaadot
- 4 jääkuubikut

Valmista õunast, laimist, ananassist, kurgist ja spinatist mahl. (Alati alusta ja lõpeta mahl õunaga, kõik lehelised (spinat, vesikress jms) paki tihkelt kokku ja aseta tahkete viljade vahele.)

Pane blenderisse avokaadoliha, jääkuubikud ja värskelt valmistatud mahl ning püreeri umbes 45sekundit. Vala kaunisse klaasi ja naudi, juues aeglaselt ja iga suutäit mäludes.

Õun on suurepärane organismipuhastaja, laim on kasulik juustele-küüntele-nahale. Avokaados olevad sõbralikud rasvad muudavad naha siidiseks ning ananassis ja spinatis olevad vitamiinid-mineralid annavad kehale tõelise energiasüsti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...