teisipäev, 14. september 2010

Mahlane einevõileib Waldorfi ainetel

Ma võin nüüd kõlada nagu poolearuline, aga mul on kerge sõltuvus kolmnurk-võilebadest. Asja teeb keeruliseks see, et Eestis pole saada ühtki korralikku-head-maitsvat kolmnurk-võileiba. Muidugi võib neid ise teha ja nii ma teengi, aga vahel on siiski isu Pret-A-Mangeri kana-mango võileiva või kogu-päeva-hommikusöögikolnurga järele. Kes proovinud, teab, millest ma räägin.

Üks minu viimase aja lemmikuid on mahlane einevõileib, mille täidis on inspireeritud Waldorfi salatist. Selleri maitset ei tasu karta, see jääb vaid kergelt kumama.

Retsept ühele:
- 2 viilu väga värsket (täistera) röstsaia
- peotäis meelepäraseid salatilehti
- pool praetud ja jahtunud kanafileed (maitsesta soola/pipraga)
- väike jupp sellerivart
- mõni roheline viinamari (võinb asendada õunaga)
- mõni kreekapähkel
- soovikorral tšillit (värsket/kuivatatud/kastet)
- majoneesi
- maitsestamata jogurtit
- dijon sinepit

Lõika kanafilee väikesteks kuubikuteks. Seller lõika võimalikult õhukesteks viiludeks. Haki kreekapähklid ja tšilli. Viinamarjad lõika neljaks, õun väikesteks kuubikuteks. Sega majoneesi, maitsestamata jogurti ja natukese sinepiga. Maitsesta soola-pipraga.

Aseta saiale (ära rösti) salatilehed, kata täidisega ja aseta peale teine saiaviil. Lõika diagonaalis pooleks. Naudi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...