pühapäev, 21. veebruar 2010

Mõnus-kiire nädalavahetuse hommikusöök - pehmed pannkoogid

Tean, et see pealkiri kõlab totralt - millal enne on pannkoogid kiire hommikusöök olnud. Tainas tuleb ju enne valmis teha, et jahu saaks paisuda ja siis peab kõik need koogid ükshaaval valmis küpsetama.

See retsept siin on aga hoopis teine tera - tainas valmib ülikiiresti ja pisikesi kooke saab suurel pannil korraga valmis teha 6-8. Minul võtab nende kookide tegemine koos küpsetamisega 20 minutit. Ise teen küll taina alati silma järgi, kuid kui pikem vahe koogitegemises sees, pean alati uuesti nuputama, et mida, kui palju oli - seepärast selle siia kirja panengi.

Jagub kahele suure näljaga sööjale:
- 2 muna
- 200 grammi hapukoort
- 2 spl suhkrut
- 1 spl vaniljesuhkrut
- 2 dl jahu
- 2-3 spl vett
- 1 tl soodat
- näpuotsatäis soola
- praadimiseks õli

Löö munad suhkruga lahti, vahustada pole vaja. Lisa hapukoor, sega läbi. Vala hulka jahu, vaniljesuhkur ja sooda ning sega ühtlaseks. Lisa nii palju vett, et tainas oleks paksu hapukoore sarnane. Prae madalal kuumusel väikesed kohevad pannkoogid.
Serveeri ohtra moosiga. Mõnusat küpsetamist!

6 kommentaari:

  1. Peab ikka ütlema suur suur äitahh- ma proovisin ära ja ma ütlen et supertänuväärne retsept kui väike laps kodus, taigen valmib kiiresti, koogid praevad ruttu - jagub aega ka väiksega tegelemiseks vahepeal :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Maris!
    Mul on tõeliselt hea meel, et keegi lisaks minulegi arvab, et see retsept tagab kiire hommikusöögi!

    VastaKustuta
  3. Aitähhh! Lõpuks ometi pannkoogid, mis on täpselt sellised, nagu mulle kõige rohkem meeldivad, kusjuures boonusena oskan ma neid ise nüüd teha! Isegi täna, esmaspäeva hommikul õnnestus enne tööd kiirelt paar pannitäit valmis vorpida.

    VastaKustuta
  4. Esta, mul on väga hea meel ja tean, täpselt, milist rõõmu Sa tunned, sest mässasin ise aastaid, et leiutada pannkooke, mis mul alati õnnestuksid ja oleksid kiired-lihtsad teha. Pealegi on nende koostisosad pea alati kapis olemas, et kui muu ootamatult otsas, saab ka tööpäeva hommikul miskit head hamba alla.

    VastaKustuta
  5. Tegin neid pannkooke gluteenivaba jahuga (Marks&Spencer), valge suhkru asendasin pruuniga, vaniljesuhkru asemel panin vaniljeekstrakti ning tulid samuti super head :)

    VastaKustuta
  6. Olen neid pannkooke juba nii mitmel korral teinud,et ei teagi enam. Ja alati topeltkoguses :) Varieerin ka erinevate jahudega-lisan nisujahule veel tatra-,maisi- ja riisijahu, saab veelgi mõnusam. Maitsevad täiega kogu perele!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...