pühapäev, 1. mai 2011

Meeliülendav mimosa - kihisev päikesetervitus


Ma olen sõltuvuses ja ma kardan seda siin välja öelda, sest sõltuvuses olen ma mimosast. See mõnus, päikesekollane ja kihisev jook on olnud viimase kolme nädala iga vähekenegi pidulikuma istumise osa ning ma ei näe, et nii pea selle pakkumist oma külalistele lõpetaksin. Mimosa on supermõnus!

Koosneb see ilus jook tegelikult vaid kahest koostisosast - shampanjast ja värskest apelsinimahlast. Pakutakse seda enamasti "brunchidel" - pühapäevane pikk ja külluslik hommikusöök, mis aja poolest lõunasse venib. Sellest ka inglisekeelne nimi, mis pandud kokku sõnadest hommikusöök (breakfast) ja lõuna (lunch). Eesti keeles kõlaks armsasti lõmmik, minu meelest :)

Mimosa loodi omal ajal selleks, et küllaltki varajasel kellajal shampust juua polnud sünnis, mistõttu seda apelsinimahlaga pakuti - seda tehti shampanja klaasis, säilitades nii joogi kui ka joojate noobel meeleolu...

Mimosa põhiretsept on 1 osa külma vahuveini - eriti pidulikul päeval shampanjat, aga sobib ka cava või prosecco ning 1 osa väga külma värskelt pressitud apelsinimahla. Kui soovid joogile vahumütsikest vala klaasi esmalt mahl ning seejärel vahuvein. Serveeri shampanjaklaasist - muudab ka lihtsa pühapäevase pannkoogihommiku kahele vägagi luksuslikus...

3 kommentaari:

  1. Siin on nii palju huvitavaid retsepte, et ma kohe pean selle blogi enesele tallendama? ja teretulemast vastu külaskäigule:)

    VastaKustuta
  2. Maasikas, aitäh. Astun kindlasti läbi :)

    VastaKustuta
  3. See on jah säärane jook, milleta minagi läbi ei saa. Talvel tegin vahepeal seda ka astelpajusiirupiga, oli ka päris ehe. Aga apelsin on muidugi parim!

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...