neljapäev, 21. oktoober 2010

Kauboikartulid - koduse snäkilaua klassik

Seda, et mullle ei meeldi kartuleid koorida olen ma siin blogis juba korduvalt kõigile kuulutanud. Võib-olla just seepärast on mu elus olnud aegu, kui ma pole söönud kuude kaupa kordki kartulit. Siis, pärast pikka aega kartulita on pealt krõbedad, seest pehmed kauboikartulid eriti head ja maitsvad. Ja koorima ei pea neid ka :)

Eriti lihtsaks teeb kauboikartulite valmistamise Meira kartuliglasuur. Annab head küüslaugu mekki ja mõnusasti krõbeda kooriku.

Retsepti nagu polegi. Tuleb vaid nooremapoolsed kartulid hoolikalt pesta, sektoriteks lõigata, neile natuke õli niristada, raputada peale küüslaugu-glasuur ja kõik korralikult läbi segada. Küpseta 190kraadises ahjus 35-45minutit, kuni sektorid on kuldsed. Serveeri kohe, kõrvale paku meelepäraseid kastmeid. Hääd proovimist!

3 kommentaari:

  1. Ma segan enamasti selle glasuurisegu õli ja poole klaasitäie veega - jaotub kuidagi ühtlasemalt ja jääb ikka väga mõnus.
    Aga üks tänuväärne toode tõesti, meil aeg-ajalt ikka menüüs, kui külmikus tühjus valitseb :)

    VastaKustuta
  2. Pille, kas segad õli, vee ja glasuuri eraldi nõus kokku ja valad siis kartulitele?
    Pean ka proovima.
    Tänud nipi eest :)

    VastaKustuta
  3. Ma solberdan need kolm asja ahjuvormi põhjas ära ja siis viskan kartulid sekka ;)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...